sreda, 16. november 2016

17. Poglavje, SNEMALNI DAN (Luka)

Za nas 5 Maltežanov se je začel zadnji teden preživljanja prostega časa in koristnega dela prakse. 
Danes v torek je predpred zadnji dan na keterega se odrpavljamo na delo. Zjutraj je močno deževalo a smo po sladkih sanjah morali ostati, pojesti ter oditti od doma. Kot ponavadi sem jaz spet odšel prvi. Kmalu se je moja zmeda z avtobusi ustavila, saj ko se po dveh tednih navadiš poti, ni več problem. Začel sem dobro razmišljati z glavo in ugotovil vmesne poti da sem prišel do lokacije dela brez problemov, a vseeno z malo umesn hoje, ki pa mi ne škodi.

V "službo" sem prišel ob 9h in sem bil med prvimi, celo prehitel sem mentorico. To se mi ni zdelo nič nenavadnega saj zaposleni ljudje na Malti niso nikoli točni, prav tako kot avtobusi. Končno je prišel moj srečni dan, na katerega sem bil najbolj neučakan. Za delo sem imel posneti bose ozvočenje ter postopno (unboxanje) njega iz zapakirane škatle.
Dela sem se lotil z enim izmed sodelavcev. Na dva kota sva pripravila dve kameri canon 5D, eno z navadnim objektivom kateri je zajemal celoten kader in je bila kamera prižgana ves čas in drugo z telephoto objektivom, 
s katerim sem moral posneti vse detajle, da bo končni izdelek bolj pester in zanimiv. Seveda sem moral v ozadju postaviti tudi osvetjitev, ketera pa mi ni povzročala težav, saj sem se osnove že naučil v šoli. 
Za konec sem pomagal tudi pri snemanju posameznih izdelkov in njihovo bližnje detajle, da si gledalci na koncu čim bolj predstavljajo produtk in lažje odločijo pri nakupu ter jih kratek posnetek prepriča.
            
Postavitev kamere na stativo
Po končanem delu sem se odpravil domov, med potjo kjer bi moral prestopiti avtobus sem srečal Erika, ki pa je svoje delo končal že zelo zgodaj in se sam odpravil pogledati ter raziskati bližnji grad. 
Tako sva se skupaj z avtobusom odpravila do doma nekaj kilometrov, a je vožnja vseeno trajala pou ure.

Doma sva si naredila večerjo (meknagce). Kmalu za nama pa sta prišli tudi Nika in Ana, najkasneje pa Špela.
Midva z Erikom sva kasneje poslušala muziko in si ogledala film, punce pa so odšle v mesto po nakupih za spominke, deževno vreme jih prav nič ni zmotilo. 
Jaz sem zaspal že zelo zgodaj, saj potrebujem dolg spanec in energijo za nov predzadnji delovni dan, na katerem se moram čim bolj potruduti in pokazati svoje znanje ter narediti dober vtis na druge. :)

Najboljših 5 Maltežanov!!

Ni komentarjev: