sreda, 30. marec 2022

 Malta 1.Dan, 21.3. 2022, Ponedeljek

Zbudili smo se kar zgodaj, ker smo imeli ZOOM z Paragon Europe in ker smo hoteli kupit najnujnejše stvari. Na ZOOMu so nam malce več povedali o tem kaj naj pričakujemo v Malti in na kaj naj bomo pozorni. Večini se je služba začela že na ta dan, zato smo spakirali naše stvari za službo in odšli. Hvala bogu so v Paragon Europe rekli ,da naj si naložimo aplikacijo Tallinja, ki nam bo pomagala najti pravilne avtobuse. Brez te aplikacije bi se verjetno izgubili. Ko sem prispel v službo so me lepo sprejeli in dali nalogo. Moral sem izdelati template za firmo MaltaTravelNet v A4 formatu, katere bodo tiskali. Naredit sem moral template za naslovno stran in za strani na katerih bo tekst. Končal sem ob 16:00 in odšel domov.  Bil sem kar utrujen in sem šel spat ob 21:00. (zelo malo sem slikal na prvi dan)





 

 

 

 

 

Ni komentarjev: