sobota, 19. marec 2022

Predstavitev Katarina

Živijo, sem Katarina Zore, dijakinja 3. letnika Srednje medijske in grafične šole Ljubljana, smer medijski tehnik. Erazmus Mobility opravljamo na Malti. Od izmenjave  pričakujem nove izkušnje, nore dogodivščine, lepe spomine, raziskovanje Malte, drugačno kulturo, itd. Želim se naučiti malo o njihovi kulturi, rada bi postala bolj samostojna, itd. Praktično usposabljanje bom opravljala na St. Thomas Institute. Kaj točno bom delala, še ne vem, bom pa delala nekaj v povezavi s fotografijo in grafičnim oblikovanjem. Moji občutki pred odhodom so različni, komaj čakam odhoda, vendar sem tudi zelo živčna, saj ne vem kaj točno me čaka ter če sem spakirala vse kar potrebujem. Na odhod se pripravljam s tem, da iščem, razmišljam kaj vse potrebujem in ali imam to že spakirano ter ali imam dovolj oblačil s seboj in ali bo toplo, mrzlo, vroče...

Ni komentarjev: