petek, 8. april 2022

 

Malta, 11.Dan 31.3. 2022, Četrtek

Ta dan nismo imeli službe, ker je na Malti bil praznik- Freedom Day. Zbudil sem ze precej pozno, okoli 10ih. Čeprav sem dlje spal kot ponavadi sem se počutil bolj utrujeno. Pojedel sem in začel igrat igrice. Prišla sta še Klemen in Nik in smo skupaj igrali. Kar naenkrat pa zaslišimo od odzunaj škotske dude. Vsi fantje planemo na balkan in jih začnemo gledat in poslušat. Vsi trije smo bili očarani in presrečni, da smo jih videli. Istočasno pa so dekleta zaprle okno za nami in smo bili ujeti. Čez 30 min so nas ven spustile, ampak skrile računalnike. Potem smo se fantje odločili da, gremo ven, kar je bilo za nas super. Malo smo telovadili na štangah, hodili po plaži in na koncu šli jest v Ichiban Burger. Prišli smo nazaj v apartma. Jaz sem hotel it spat in to sem tudi naredil.





Ni komentarjev: