petek, 8. april 2022

 

Malta, 5.Dan 25.3. 2022, Petek

Na prvi in drugi dan v Malti so se avtobusi izredno počasi premikali, ker je bilo ogromno zastojev in tudi naslednja dva dni je bilo kar veliko prometa. Ampak v petek skoraj da ni bilo prometa in sem prišel na delo 30 minut prej. Ker nisem hotel it v pisarno še, sem se vstavil v kavarni in spil zelo lepo narejeno kavo. Sodelavka je imela rojstni dan in smo imeli kratko praznovanje. Na ta dan sem dokončal raziskave za zabave in mi je *mentorica* dovolila da grem domov 20 minut prej. Ko sem prišel domov smo šli po nakupih. Jaz obožujem indijsko hrano in sem bil čisto očaran z izbiro k so jo imeli v tej trgovini. Kupili smo tudi Baileys- irski alkohol, ki ima okus po sladki kavi. Po končanem nakupu smo se zabavali doma in kasneje šli spat.







Ni komentarjev: