četrtek, 29. oktober 2015

V. dan

Merħba!

Za nami je peti dan prebivanja na Malti. Tretji delovni dan. Dan, ko v ospredju vseh ni bila vožnja avtobusov. A smo se z njimi še vseeno zvečer ukvarjali največ časa.

Ajda, si je prav zaradi točnosti prevoza (avtobusa), popestrila službeni dan. Ugotovila je namreč modre trditve o tukajšnjih prevozih: "Dejstva o Maltežanih in avtobusih pripovedujejo: da se potniki med vožnjo zelo radi presedajo; da voznik avtobusa ne ustavi na postaji če ne dvigneš roke, da za izstop na postaji, pritisnejo gumb stop (ki ima veljaven namen) in vstanejo oz. se približajo vratom zadnji trenutek; da pri vstopu mlajši vedno spustijo naprej starejšo osebo; ker včasih izstopijo tudi pri sprednjih vratih, če kdo vstopa,vedno počaka da najprej vsi izstopijo, prav tako pri sedežih mlajši vedno odstopi sedež starejšemu; vozni redi so ubistvu neuporabni, kajti zamude avtobusov so kar stalnica. To sem ugotavljala na vseh avtobusih do sedaj, na vseh se je ponovilo. Torej vse to, zagotovo drži. V službi pa sem kontrolirala grafični izdelek, ki sem ga izdelovala prvi ter drugi dan, ter ugotovila, da je skozi faze tiska šel brez napak. Kar me je noro razveselilo."

Naš "fotr" Nejc pa je imel za sabo prvi delovni dan. Po precej telefonskih klicih in mailih mu je končno uspelo dobiti drugo podjetje in s tem tudi delo ker s prvotnim delodajalcem ni bilo nič. Izkušnja dneva, skozi Nejčeve besede, pa pravi: "Mislim, da sem s prevozom na drugo stran otoka imel kar srečo, saj smo imwli samo 35 minut zamude. A ker sem do delovnega mesta prišel uro in pol prezgodaj sem si najprej ogledal bližnje plaže in se zatem peš odpravil do 20min oddaljene Popajeve vasi (Popeye Village)-znane turistične točke na malti. O tej prelepi lokaciji vam pričata tudi priloženi fotografiji. Ko sem prispel mentorja še ni bilo; a sem se zapletel v pogovor s prijazno gospo, ki prodaja karte na vhodu in izvedel da je Avstralka ter da je bila to poletje v Sloveniji na počitnicah in je nad našo državico navdušena ( :) ). Po prihodu mentorja pa sem se takoj lotil dela. Pomešal sem se med turiste in fotografiral dogajanje v Popajevi vasi, saj se v času noči čarovnic tu veliko dogaja. Zatem sem slike še uredil in jih oddal mentorju. Za konec moram dodati, da je delovno mesto je res super, saj je delo razgibano in zanimivo; vidiš in slišiš marsikaj. Tudi z mentorjem se odlično razumeva in moje delo mu je všeč tako, da sva oba zadovoljna.«


"Mati" Dolores in naša Maša pa sta imeli malce bolj sproščen dan. Pripravili sta nam odličnooo kosilo in nam z njim dobro razvajali brbončice, kar dokazuje pripeta fotografija. Zvečer sta nas tudi podprli in popeljali na večerni sprehod malce okrog apartmaja. "Izkoristili sva ta prost dan, ne veva, kako bo z njimi v prihodnosti" sta si bili enotni.


Lepo Vas pozdravljamo v oddaljeno Slovenijo,
Ajda, Anja, Luka, Maša, Nejc in Dolores

Ni komentarjev: