petek, 19. december 2008

Pozdravljeni!

Moje ime je Boštjan. Obiskujem 3. letnik Srednje medijske in grafične šole Ljubljana in se bom letošnje leto udeležil mednarodnega sodelovanja na Finskem. Moje priprave za odhod na Finsko so se začele že kar kmalu, saj sem se začel učiti oz. bolje rečeno spoznavati finski jezik. To mi omogoča program, ki mi ga je dal g. profesor Janež (učitelj angleščine). Upam, da se bom na Finskem naučil veliko novih stvari, ki so v zvezi z učnim programom medijski tehnik in še bolje izpopolnil svojo angleščino, saj bo kontaktiranje oz. pogovarjanje potekalo samo v angleškem oz. finskem jeziku. Ker pa gremo na Finsko štirje iz naše šole (Gaja, Katja, Miha in jaz), upam da se bomo zelo zabavali, raziskali mesto, kjer bomo tudi bivali tri tedne, naučili kaj novega in dobro opravili vse naloge, ki nam jih bodo dali mentorji na Finskem.

Se slišimo spet, ko bomo na Finskem.

Lep pozdrav
Boštjan