nedelja, 13. december 2009

Finland here we come!

Živjo!
Moje ime je Kristina. Skupaj z Andrejo, Brino in Samotom sem bila izbrana za 3 tedensko izobraževanje na Finskem!
Moje priprave se počasi že začenjajo, vendar se poizkušam izogniti velikim pričakovanjem, tako da več od ogledovanja slik z finske ter hitrega preleta nekaterih finskih besed še nisem uspela narediti, saj imam še veliko dela v šoli! Prebrala sem tudi blog ki so ga pisali lanski finski Slovenci in sem si glede na njihovo pripovedovanje že ustvarila nekakšno sliko kako bo naše bivanje v Tamperah potekalo -->
I'm soo excited!
Mislim, da se bom z mojimi tremi sostanovalci dobro razumela in prišla domov polna lepih spominov ter z veliko novih izkušenj na področju naše strokovne smeri ter seveda angleščine. Ta izkušnja pa nam bo tudi pomagala v nadaljnjem izobraževanju in udejstvovanju da postanemo odlični medijski tehniki!

P.S: Brina se je že javila za kuho, saj menda odlično kuha (
will see =D ) , prijatelji pa pravijo da imam dober GPS (: Tako da za vse tiste ki vas skrbi-lačni zagotovo ne bomo, izgubili se pa tudi ne mislimo!!!

Adijo oz.
Hyvasti !
Kristina

Ni komentarjev: