nedelja, 23. oktober 2011

gostiteljska druzina

Kot verjetno ze veste, tu na Poljskem zivim pri gostiteljski druzini.

Clani te druzine so Cyndia, ki naj bi prisla v Slovenijo, vendar si je zaradi dolocenih razlogov premislila; njena sestra Sandra, starsa Margareth in Tomek ter pes po imenu Norah.
Zivijo v veliki hisi, v majhni vasi Rudawa, ki je priblizno 30 minut oddaljena od Krakowa.

Z to druzino sem zelo zadovoljna, saj so zelo prijazni, odprti, zabavni ljudje.
Ena izmed dobrih stvari je tudi ta, da med bivanjem z njimi ne spoznavam le poljske kulture, temvec izvem tudi dosti o Nemciji in Novi Zelandiji, saj so tam ziveli.

Nekih pravil mi niso dolocili. Delam lahko kar hocem in prihajam lahko domov kadarkoli hocem, edino pravilo je, da jim zmeraj povem kje sem in ce se mi kaj zgodi jih moram vedno nujno poklicati.

Vglavnem, ziveti z njimi mi je vsec. :)

lp, Manca

Ni komentarjev: