četrtek, 1. marec 2012

Finska 12.dan

Juhuhu petek je že skoraj tu! :) 


Najin delovni dan je bil precej podoben včerajšnjemu. Lára je dokončala svoj logotip za spletno stran, Taja pa je še vedno urejala fotografije v Photoshopu. Ker je danes Lára končala prej, se je odločila da danes ona skuha kosilo. Medtem ko je kuhala sem se na poti domov skoraj izgubila. Šla sem na avtobus številka 5, ki me je popeljal direktno do smučarskih skakalnic. Tam sem čisto izgubljena naključno izbrala neko ulico po kateri sem hodila okoli 15 minut. Na koncu se je izkazalo, da sem izbrala pravo pot. Ko sem prišla domov je bilo kosilo že na mizi. Makaroni in solata mmm.. :) Po odličnem kosilcu sva se preoblekli v pižame in z velikimi vrečami perila obiskali sosedov pralni stroj. Medtem ko se je perilo pralo, sva spekli palačinke. Bile so dobre samo zato, ker sva prinesli s seboj VIKI KREMO! Sosed je čez nekaj časa potrkal na vrata in naju obvestil, da je perilo oprano. Nekaj se je zalomilo s pralnim strojem, saj je voda ostala v bobnu. Perilo sva morali nato ožeti na roke in jih dali sušit, kar nama je vzelo kar nekaj časa. Polni pričakovanj čakava na jutrišnji dan, saj je začetek zimskih iger in upava, da se bodo oblačila posušila do jutra. Prati sva namreč dali skoraj vse, razen nekaj majic in nogavic.


Lahko noč !



Taja in Lára



makaroni + solata = <3

Ko Taji zmanjka fotografij za obdelavo..

2 komentarja:

vjanez pravi ...

A ste soseda v zahvalo vsaj povabile na palačinke?
lp
vj

Taja pravi ...

nažalost sva bili lačni in sva vse pojedli :D