nedelja, 12. januar 2014

Yhdeksäs paivä

Danes so vsi spet dolgo spali, saj so včeraj imeli veliko dela z pranjem cunj in čiščenjem stanovanja. Danes pa jih je čakal drugi del te naloge. Jaz pa kot vedno prepoln energije sem se zbudil že zgodaj zjutraj in odšel do bližnjih skakalnic in manjšega smučarskega centra, kjer sem poskušal ujeti sončen vzhod. A mi ni najbolje uspelo, ker nisem mogle priti do točke, kjer bi lahko vdel čez drevje. Je pa bil to tudi prvi dan ko je bilo zares zelo mrzlo, saj so se temperature spustile vse do -13°C. Imeli pa smo tudi nekaj vetra tako da je bil občutek mraza še hujši. Po foto šutingu sem se vrnil v apartma kjer sta Eva in Nina že pridno opravljali svoje delo, Domen pa je prespal kosilo. Skratka danes se zopet ni kaj prida dogajalo.

Lep pozdrav,
Jaka, Nina, Eva in Domen




Ni komentarjev: