nedelja, 15. maj 2016

Malteški vitezi začenjajo quest izven Malte

oziroma so se vrnili domov!

Živjoooo :)

Evo nas doma! :)

Po eni uri in 40 minutah v zraku ter dveh urah v Go Optiju, smo končno našli pot nazaj v Slovenijo. Sicer smo se težko poslovili od Malte, vendar sem prepričana, da smo vsi veseli da smo spet nazaj z domačimi. :)

Zadnji dan je potekal precej mirno, odšli smo na Comino kasneje pa domov pakirat. Danes smo se zbudili ob pol treh zjutraj, poiskali smo še zadnje štumfe in polnilce za telefone (zakaj se te dve stvari VEDNO zgubita?!?!). V glavnem, ob pol štirih smo odšli na letališče, ob 6.50 je bil let in v Ljubljano smo prispeli okoli poldneva.

Občutki sedaj, po dvanajstih urah kar sem odšla iz Malte? Pogrešam jo. Sigurna sem, da se bomo vsi vrnili nazaj. (Razen našega računalničarja, ki nam je bil zadnje dva dni spremljevalec, ker mu Malteški kaos ni ravno pisan na kožo :) )

Mislim da je to naš zadnji zapis, upam pa, da ste uživali z nami na pustolovščinah. :)


Malteški Vitezi, over & out.

(PS. Se opravičujem za shaky video, vendar nimam najbolj mirne roke. Nekaj pa le je.)


VIDEO:                                               Malteški Vitezi



Comino





Kapitan me je spustil v kabino, ker mene pač vedno zebe :)
Ladja English Rose.

A moram napisat da je to iz istega placa? :) Najlepši Comino
"Samo meni se pa tu zdi nekam mrzlo, kaj pravte dečki?"

Jame

Diana in Luka




Ni komentarjev: