petek, 28. oktober 2016

Sem Erik Intihar 3.g razreda SMGŠ.S prijavo na program Erasmus želim izkusiti samostojnega bivanja in novih izkušen in znanja na področju medijskega tehnika . Verjamem, da z vsemi izkušenj imam iz prvih dveh letih medijev in grafično oblikovanje, sem pripravljeni za vse, kar me čaka na Malti. Vendar moram priznati da sem malo živčen, saj je potrebna velika odgovornost in tri tedne je kar dosti časa od doma. Vsa komunikacija na delu bo potekala v angleščini, kar dobro, ker se bom pri tem veliko naučil, Ta izkušnja iz drugačnega družbenega okolja bo zelo koristna za moje prihodnje načrtovanje poti. Mislim, da mi bo zaradi dela v drugi državi pomagalo, da začnem razmišljati malo drugače in postanem bolj zrel.
Izkušnja, ki mi bo prinesla tudi številna nova tehnična znanja, katera so pomembna ko gre za oblikovanje. Na voljo bodo sodelovanja z različnimi mentorji, ki nam bodo pripomogli k temu da bi dosegli pomembne cilje. Vse to mi bo pomagalo tudi na faksu na katerega se bom opisal po srednji šoli.

Ni komentarjev: