petek, 28. oktober 2016

Živijo!

Sem Luka Usenik, dIjak SMGŠ 3.g razreda in sem en izmed katerih, ki so bili izbrani za mobilnost na Malti.

Delal bom v podjetju V squared media, kjer se bom ukvarjal z snemanjem in produkcijo. To me zelo zanima saj veliko svojega časa posvetim tudi temu.

Vedno sem potoval z družino in bližnjimi sorodniki, a nikoli sam ali z prijatelji in sošolci. Zato je bila Malta prava izbira zame. Ko sem izvedel, da sem sprejet na mobilnost sem se začel šele zavedati da sem korak bližje cilju. Imam veliko izkušenj in potovanj za sabo in verjamem da bo ta tudi nepozaben.

Pričakujem veliko novega znanja, spoznavanje nove opreme in ljudi. Veselim se dela v ekipi in novih spoznanj, predvsem pa upam da čim boljše novo znanje in sporazumevanja iz angleščina! :)

Se vidimo kmalu, ko se bo naša pot na Malto zares pričela!:))

Ni komentarjev: