sobota, 22. april 2017

Pozdravljeni vsi.

Moje ime je Lara Mihajlov sem dijakinja Srednje Medijske in Grafične šole Ljubljana. Odpravljam se na tri tedensko izmenjavo na mediteranski otok Malta, kjer bom delala v enem izmed njihovih podjetij. O tem majhnem otoku sem slišala veliko lepih in zanimivih stvari. Veselim se dela, ki ga bom tam opravljala ter spoznavanja njihove kulture ter ljudi. O Malti sem malo raziskovala na internetu in glede na to, da sem navdušena fotografinja se neskončno veselim vseh njenih prečudovitih skritih in neskrith kotičkov, ki jih bom raziskala v svojem prostem času in bodo odlična priložnost za nove fotografije.

Glede na to, da imam odhod iz Ljubljane na letališče Treviso v Italiji že ob 2:40 zjutraj in moram še vse spakirati, ter se spočiti, se bom za sedaj poslovila.