sreda, 10. maj 2017

Malta 18.dan

Dober večer.

Zopet navaden delaven dan od 9h pa do 16h. Po delu sva se z Laro odpravila do Lidla po hrano in ker je Lara morala počakati svoj fotoaparat, ki ga je imelu pri serviserju, kateri je nedaleč od trgovine Lidl sva se odločila da greva na pijačo k bližnjemu lokalu. Naročila sva si leden, sladek in odličen milkshake, ki se nama je zdel drag ampak je bilo vredno vsakega centa. Jaz sem se odpravil domov saj je serviser odprl ob 18h jaz pa sem imel 17.58 avtobus do Attarda. Ko sem prispel domov sem dobil SMS od Lare da mora še eno uro čakati za fotoaparat kar pomeni da je morala sama čakati skoraj uro in pol. Na koncu se je vrnila domov šele ob 20.30. Čez 4 dni potujeva nazaj v Slovenijo. Kakšni so občutki? Hah... Po eni strani se zelooo veseliva saj obadva že zelo pogrešava družino in prijatelje, po eni strani pa nimava želje iti domov saj veva kaj naju čaka - pridobivanje ocen! Poskusila bova uživati kar se da zadnjih par dni, pa še v petek po naju prispe profesorica Guštin kar pomeni da bo še bolj zabavno - več kot nas je lepše je. Zdaj pa se odpravljam spat saj sem precej "zdelan" od sedenja pred računalnikom.

Nasvidenje, Klemen in Lara.
Milkshake ki naju je malo ohladil in osvežil

1 komentar:

vjanez pravi ...

pogrešamo fotografije na blogu. ...