sreda, 4. november 2015

XI. dan

Merħba!

Za nami je že enajsti dan. In smo že na polovici; kaj, na polovici? Kako? ... Očitno smo zato podzavestno danes želeli dan preživeti skupaj, zunaj, na prostem. A ni uspelo prav vsem dobiti t.i. dopusta. "Mati" Dolores ter Maša sta namreč edini morali na delovno mesto, v službo. Kajti edini sta, ki svojega delovnega časa zaradi snemanj oz. fotografiranj ne moreta prirejati po svoje.

A Ajda, Anja, Luka in "fotr" Nejc, smo se potrudili vseeno izkoristiti dan, ter šli na izlet "v srcu z njima". In prav zato smo norooo uživali! "Sprva smo odšli na plažo, na sever otoka, se kopali v mrzli vodi, kar nas je popolnoma osvežilo. Nato smo se sprehodili do Popajeve vasi (Popeye Village) v bližini ter kljub nakupu vstopnice zagotovo izkoristili plačano ponudbo. Ogledali smo celotno vas, ki nas je popolnoma prevzela (!), peljali smo se s čolnom, ponovno kopali v turkiznem ter kristalno čistem morju, odšli v hišo strahov. Za konec pa smo lačni izkoristili kosilo, ki je vključeno v našo vstopnico. Smeh, zabava in seveda selfiji so bili del našega dneva. Predstavljajte si ga še sami, skozi priložene fotografije."


Za razliko od uživačev pa sva Maša in "mati" Dolores kot že prej omenjeno imeli delovni dan.
Maša se je sprehodila skozi zgodovino zvezd: "Imela sem fotografiranje modleov na temo: Star Hollywood ("Old Hollywood"). Navdušile so me manekenke, njihov make-up, pripomočki, ki smo jih uporabljali (soba s pridihom sedemdesetih, kavč ...) Mentor mi je lahko zaradi malček več prostega časa razložil, kako se prirejati novim, nevsakdanjim temam, ali temam, ki niso pri srcu posameznega fotografa. Zanimiva izkušnja. Zagotovo."

"Mati" Dolores pa je imela zopet dan različnih lokacij snemanja: "Ker sem imela že včeraj toliko različnih lokacij, nepričakovanih ubistvu, za danes nisem vedela, kaj naj pričakujem. Prav zato sem bila še bolj navdušena. Sprva sem snemala na višini, na strehi osnovne šole, nato na nekaj "normalnih" lokacijah, za piko na i pa sem nato doživela lokacijo v stanovanju nekega evropsko znanega umetnika. Ko sem se sprehajala po njegovem stanovanju sem se zbala, da se ne bom dotaknila česa, ki bi lahko zagotovo povzročil katastrofo v moji denarnici. Tu je bilo namreč vse neprecenljivo oz. nedosegljivo; baročno pohištvo, njegove umetnine, kitajski porcelan ... Še za selfie, za dokaz, kje sem bla, me je bilo strah, da ne bo prišlo do katastrofe za mojim hrbtom. A ta lokacija je bila uspešno prestana. Za konec pa sem odšla na gradbišče. Največje gradbišče v državi, kjer smo snemali v prvi fazi delovnega prostora, kajti povsod naprej je bilo nevarno, kar lahko presodite po priloženi fotografiji. Mogoče me je bilo tudi tu malce strah, da bo kaj z žerjava slučajno padlo name. Kajti to se ne bi končalo dobro. Ampak se je. In preden sem se odpravila domov sem ustvarila še fotografijo, ki se mi pravzaprav ne zdi resnična. Ampak presodite sami. Predstavlja namreč malteško luko."


Ker pa sta bili Maša in "mati" Dolores izvzeti iz prekrasnega izleta; ne čisto popolnoma, kajti z nami sta bili v srcih, sta si izlet privoščili zvečer. Izlet po njuno. Na ogled nogometne tekme lige prvakov, ki je bil pravzaprav zanju zadetek v polno.

Upamo da uživata z nami v srcu.

Lepo Vas pozdravljamo v oddaljeno Slovenijo,
Ajda, Anja, Luka, Maša, Nejc in Dolores

Ni komentarjev: