nedelja, 4. september 2011

3., 4. dan in nedelja

Pri ravnatelju
in v razredu

Zivjo! Cześć!

Prezivela sem se dva (oz.dva in pol) zelo zabavna dneva na Poljskem.

V petek sem se zbudila ob 7ih zjutraj, pojedla zajtrk in nato sva se z Cyndio z mini avtobusom odpeljale v solo. V soli sem bolje spoznala sosolce, vsi so zelo prijazni, in nacin dela v soli.
Popoldne me je Cyndia predstavila svoji prijateljici Magdi. Magda je zelo prijazna in zabavna, a nazalost ne zna anglesko. Naucili sta me nekaj poljskih besed: prosim -
proszę
hvala -
dzięki
dober dan -
dzień dobry

V soboto sem se zbudila okoli desete ure, pojedla zajtrk in si nato vzela nekaj casa da sem poklicala starse. Popoldne pa sem spet prezivela v druzbi Cyndie in Magde. Bilo je zabavno.



In nedelja? Dan za releksacijo pred jutrisnjim dnevom, ko je treba spet v solo. :-D


lp, Manca.

Ni komentarjev: