sobota, 10. september 2011

9., 10. in 11. dan

Zivjo!

V cetrtek je padal dez, zato, poleg tega da sem sla v solo, nisem pocela nic.

V petek sem se zbudila ob 7ih. Pouk se mi je zacel ob 9:40. Prvo uro sem imala metematiko, nato pa sem imela tri proste ure katere sem iskoristila za sprehod do glavnega trga. :). Po tem sem imela dve uri sportne vzgoje in nato sem odsla domov. Popoldne - dolgcas. :)

Danasnji dan pa sem prezivela v druzbi gospe Anne. Ogledale sva si krakowski zivlaski vrt in se nato sprehodile do Piłsudskiego Mound - to je hirb iz katerega se vidi zelo lep razgled na Krakow.
Zatem sva odsle k njej domov kjer sva dokoncno organizirale moj urnik.
Bilo je zelo zabavno.
Nekaj fotografij:

1 komentar:

vjanez pravi ...

epo Manca, zdi se mi, da se ti veliko stvari dogaja. Mogočem bi bilo zanimivo, da namesto faktografskih objav tipa:'Danes sem se zbudila...' ali pa 'Danes se pa nič ne dogaja...' zapisala kaj si se naučila o Poljsi, o Krakowu, Kaj NOVEGA si doživela in kakšne so tvoji vtisi in razmišljaja o okolju v katerem se nahajaš - družina, šola, mesto, prevoz, zabava...
Tvoj dnevnik bomo poslali na Nacionalno agencijo in mogoče izkoristili za objavo v šolski ali pa kakšni drugi publikaciji, zato bi se lahko malo bolje potrudila...
Lep pozdrav še naprej se lepo imej...