sreda, 14. september 2011

o Poljski

zivjo!

Danes bom pisala o tem kaj sm se naucla o Poljski, njihovem jeziku v dveh tednih odkar se tu.

Poljska je zelo lepa drzava. Vsaj ta del Poljske, ki sem ga ze videla, torej Krakow, mi je zelo vsec.

Ljudje tukaj so zelo prijazni in zabavni.

Tudi njova hrana mi je vsec. Njihova tradicionalne jedi so:
-Pierogi
-Bigos
-zrezek z kuhanim zeljem
-zelenjavna solata (z krompirjem, jabolkom, repo, koruzo, ...)
- Kroketi (filani z kuhanim zeljem, mesom, sirom, gobami ...)

V soli pa obstaja tudi predmet poljski jezik za tujce in jaz sem se odlocila da se ga bom udeljezevala. Danes smo se naucili imena mesecov in dnevov.

Bivaje tukaj mi je zelo vsec. :)
lp, Manca

2 komentarja:

vjanez pravi ...

lepo... mogoče se še kaj zanimivega naučimo iz tvojih zapisov... kaj tim je najbolj všeč, če te je kaj razočaralo, presenetilo, očaralo...?
Kakšni so sošolci, kaj počnejo, kaj poslušajo. Draga Manca, verjetno je ogromno tega kaj se dogaja okrog tebe (trenutno so na Poljskem demonstracije), mogoče kako se zabavljaš, kam hodiš...
lep pozdrav

vjanez pravi ...

Priporočam ti da vsak dan napišeš 100 besed o tvojih doživetjih. Tako boš sama vedela če si se kaj naučila, hkrati boš imela pripravljan material, ki nam ga boš predstavila v šoli po vrnitvi.
Predlagam ti da čimprej po elektronski pošti kontaktiraš svoje učitelje (na www.smgs.si - seznam zaposlenih - zraven imena učitelja je še elektronski naslov, seznam sem ti dal v šoli); in se pozanimaš o obveznostih pri posameznih predmetih, da bi se lažje pripravila in predelala snov v prostem času v Krakowu...