sreda, 4. december 2013

10 dan

Pa je minilo že pol naše tako rečene prakse v tujini. Kot običajno je tudi ta dan minil dokaj mirno in vsak je počel to kar je do zdaj vsak dan. Torej je Simon poslikal par barov, Jaka naredil videospot, jaz pa sem urejala slike, ki sem jih včeraj posnela. Z Jakom sva se odločila za en len večer ter si naredila Breaking Bad maraton, Simon pa se je odpravil v sobo (hmm le kaj počne tam notri ;)).
Malta je ena ljubka država z prijazni ljudmi in smetmi pred vhodi, kot je že včeraj napisal Jaka. Osebno mi zelo odgovarja glede časa, saj nismo kaj preveč časovno omejeni, saj se ljudje ne obremenjujejo kaj preveč z njim. Malto, bi bilo zelo idealno obiskat poleti, je zelo popularna lokacija, ki dobi milijon in pol obiskovalcev samo poleti, kar je trikrat več od vseh domačinov. Takrat se najdejo tukaj zanimivi festivali in koncerti, ter najbolj priljubljen kraj za zabavo je Pacheville.

Jaka, Simon, Emilija


tudi nekaj takega se najde ja:)

1 komentar:

vjanez pravi ...

Neverjetno kako čas hit. Ste že na polovici. Vesel sem,da je vse v redu. LP