torek, 10. december 2013

15. in 16. dan

Ta dva dni se ni dogajalo nič kaj dosti posebnega. Vikend se je končal in spet smo odlšli nazaj na svoja delovna mesta. Simon je urejal fotografije, ki jih je že posnel ter planiral kako bo fotografiral še naslednja dva dni. Emilija je fotografirala. Jaz sem naredil dizajn za spletno stran Evolution Media in potem sem dobil malo inštrukcij v 3D animaciji. Emilija si je privoščila kratek shopping izlet po Sliemi, medtem ko sem jaz poskušal da nebi zažgal fish fingerse, kar mi je tudi uspelo. Skoraj vsak večer gremo v Valeto, katera je vsak dan bolj božično okrašena, čeprav ječudno za nas Slovence, da je toliko decembrskih okraskov in nič snega. Občutek pa imamo, da se bomo ravno privadil na Malteški način življenja in se bomo morali doma spet nazaj prilagajati, vendar nas to ne skrbi toliko.

Moje delovno mesto

eksperimentiranje v Mayi

Ni komentarjev: