četrtek, 5. december 2013

enajsti dan

kakšen precenjen občutek, ko te ne zbudi budilka in veš, da lahko spiš.. oja, tako sem se danes zjutraj počutila. včeraj sem dobila sms od mentorja, da ima danes ene opravke in da sem prosta. torej je moj dan potekal tako, da sem se zbudila ob kakih 10 sem se malo ''učila'' ter se odpravila v Valletto. nič ni boljšega za žensko kot neomejen čas in trgovine. ko so se nekje tiste zanimive trgovine končale sem se odpravila na dolg sprehod ob morju z fotoaparatom v roki. Simon je spet slikal klube, Jaka pa se ukvarjal z animacijo. še za vrhunec dneva smo jedli palačinke, ki sploh niso bile ravno palačinke, po zaslugi današnjega kuharja (Jaka). O njama.. če zbolimo, so krive "palačinke".



... še nekaj kar najbolj pogrešam

najboljšo družbo:)
Pozdravčki od Simona, Jaka in Emilije


Ni komentarjev: