četrtek, 15. oktober 2015

Dolores Kirhmajer

Živjo!

Moje ime je Dolores Kirhmajer. Sem dijakinja Srednje medijske in grafične šole Ljubljana. Zanimajo me predvsem film, televizija, ter fotografija; v glavnem pa novinarstvo. Imam že kar nekaj izkušenj z omenjenim: tako s snemanjem kot z ustvarjanjem na splošno. A to bo posebna izkušnja. Grem namreč na Malto, otok sredi Sredozemskega morja, kjer se bom ponovno morala znajti bolj kot ne: sama. Ta otok mi bo poleg opravljanja delovne prakse kot asistentka kamere v izkušenem podjetju ter novih izkušenj, pomagal tudi bolj razviti angleški jezik. Komaj čakam.

Komaj čakam, da odpotujemo!

Torej .. Naše letošnje popotovanje dijakov Srednje medijske in grafične šole Ljubljana na Malto (Ajde, Anje, Luke, Maše, Nejca ter mene) spremljajte v naslednjih objavah tu, na Blogu.

Lep pozdrav ;)
Dolores

Ni komentarjev: