sreda, 20. oktober 2021

Malta: 11. dan

Tu Bina, na hitro iz Horziona 2000, po spoznavanju z računalniki, njihovim pravilnim delovanjem in oskrbo, sva z mentorjem pregledala pretekla dela dijakov, ki so bili pri njemu prek Erasmus+, izbrala kaj bom delala in se odločila za interaktivni oglas, ki ga bo objavil na spletni strani. Napisala sem “poročilo” kaj sem se naučila z computer maintenancom, najbolj ga je razveselilo, ko sem mu povedala, da sem vse procese zagnala na svojem prenosniku in da delujo mnogo bolje kot prej. Njegove besede so bile “That is exactly how I want you to be”, da ne izvršujem le njegovih ukazov ampak znanje uporabim še kje drugje. Domov sem prišla na skuhano večerjo, danes tortilje, zvečer pa se bomo vrjetno spet podružili ali pa se odpravili na kakšno večerno fotkanje. Avtobuse že skoraj obvladam tako, da pot do službe in domov ni več tako dolga in bom to pripisala osebnim zmagam. 






Ni komentarjev: