sobota, 30. oktober 2021

Malta: 18. dan

 Tu Bina, danes je bil moj zadnji dan na delovnem mestu, mentor mi je dal prosti petek za pakiranje in še zadne poslovilne trenutke na Malti. Dokončala sem, kar mi je ostalo potem pa sva šla na malico ali poslovilno kosilo. Pogovarjala sva se o moji prihodnosti, svetoval mi je o področjih, ki so dobičkonosni in me spodbudil k raziskovanju nadaljevanja šolanja. Povabil me je, da se vrnem in naj je prvi, ki mu potrkam, če pridem nazaj na Malta (da se mi to kar splača, saj je poklic medijca dobro plačan in zaželen) a moram najprej končati šolo in dobiti diplomo. Poslovila sva se skoraj v solzah, kot zahvalno darilo sem mu dala Gorenjko, kavo Loko in pa slovenski med. Dnevi so zadnje čase deževni zato smo zvečer bolj notri, se podružimo ob kartah in kaj dobrega pojemo. Za vikend načrtujemo še kakšen zadnji izlet in pa, če bo slavljenec Rok v nedeljo “častil” kakšen kos torte. Noben še nebi šel domov in uživamo na polno.

Lep pozdrav z Malte

Maša, Mojca, Nives, Bina, Rok, Anja, Žiga, Martin, Maj, Ksenija








Ni komentarjev: