ponedeljek, 25. oktober 2021

Malta: 15. dan

Živijo, Maj tukaj.
Dan sem začel ob 9.00 uri z online meetingom z mojim mentorjem. Po končanem eno urnem meetingu sem opravil vse dolžnosti,
ki mi jih je dal mentor in se odpravil v Valleto z namenom kupiti spominke/darila za moje najbližje. Tri ure sem hodil od
trgovine do trgovine in moram povedati, da je bilo nakupovanje kar uspešno. Dobil sem skoraj vse po kar sem prišel in
vmes sem tudi najdel čas, da sem si še malo ogledal tisti del mesta, ki ga še nisem videl. Ko sem prišel nazaj v apartma
so že vsi končali z svojim delom in kosilo se je že pripravljajo. Danes je bil za kuho zadolžen Žiga in nam je naredil pečene makarone
v paradižnikovi omaki z rikoto in sirom. Tukaj na Malti smo se res naučili pripravljati makarone na sto in en način. Ko smo pojedli
smo morali malo počivati, ker smo se vsi preveč najedli. Proti večeru smo se pa vsi zbrali in dan zaključili z igranjem družabnih iger.
Pošiljam vam lepe pozdrave iz Malte od vseh nas.

Lep pozdrav z Malte. :)

Anja, Bina, Ksenija, Maj, Martin, Maša, Mojca, Nives, Rok in Žiga 






Ni komentarjev: