torek, 26. oktober 2021

Malta: 16. dan

Pozdrav Ksenija tukaj! Danes sem se, v primerjavi s prejšnjimi dnevi, zbudila precej zgodaj, kajti že ob 8:00 uri sem se odpravila proti Valleti, na delo v St Thomas Institute.

Moje delo tam naj bi vsebovalo le branje besedila, ki ga bi drugi uslužbenci (dijaki z drugih šol) posneli ter nato vključili v predstavitvene videje. Posneli naj bi predstavitveni videje za vse predmete, ki jih ta inštitut ponuja. Ob prihodu so postavili snemalno opremo, luči za boljšo osvetlitev in pa pripravili oz. pospravili sobo, ki na začetku snemanja ni bila v ravno lepem stanju.
Prvi del snemanja je bil namenjen snamanju uvoda, ki ga je povedal naš mentor Karl, nato pa je bil na vrsti še del, kjer sem prebrala besedilo. Če sem iskrena, moram priznati da me je trema pred kamero malo izdala in je bila moja izgovorjava angleščine malo slabša, kot pa je sicer bila na posnetkih, ki sem jih poslala njim par dni prej :D Kljub temu sem se potrudila po svojih najboljših močeh in dala vse od sebe, kar pa je nakoncu najbolj važno.
Ob vrnitvi bomov, smo pojedli pozno kosilo in pa uživali preostanek dneva po svoje.

 Pozdrav z Malte :D

Anja, Bina, Ksenija, Maj, Martin, Maša, Mojca, Nives, Rok in Žiga




Ni komentarjev: