nedelja, 24. oktober 2021

Malta: 14. dan akvarij

Hoj Anja tukaj.

 Danes sem se odločila, da se bom sama odpravila na pustolovščino do malteškega nacionalnega akvarija. Bil je manjši kot sem pričakovala, a še vedno zanimiv. Akvarij se nahaja v stavbi, ki spominja na obliko morske zvezde in je dom več kot 175 različnim vrstam morskih živali. Bil je ustanovljen leta 2013 in je eden od najbolj obiskanih turističnih atrakcij v malti. Moj najljubši del je bil tunel in meduze. Ko sem končala z ogledom sem se napotila domov in si spotoma kupila malteško nacionalno slano pecivo pastizzi. Tradicionalno so polnjeni z ricotta sirom ali z grahom, običajno so diamantne ali ovalne oblike. Meni so ljubši s sirom in jih jem pogosto saj so poceni in dobri.


Lep pozdrav z Malte. :)


Anja, Bina, Ksenija, Maj, Martin, Maša, Mojca, Nives, Rok in Žiga 
























Ni komentarjev: