sreda, 20. januar 2010

9#

Čer!
Tako, preživeli smo še en zanimiv dan! Jutro je bilo najbolj hladno do sedaj (-13°C) in še dobro, da nam avtobus ustavi ravno pred šolo, saj bi nas drugače kar zeblo. Danes sem bila direktorica jaz in ker sem bila prva sem morala tudi preveriti če vse naprave delujejo pravilno, na žalost smo imeli kar nekaj težav z opremo in smo začeli z odajo malce z zamudo. Po dveh vajah smo se odločili, da je dovolj dobro, da posnamemo in tako je bila zabeležena moja prva pogovorna oddaja! Govorili so o svojih hobijih in tako smo izvedeli, da Joona igra bobne ter da Merina obožuje računalniške igrice v katerih je zelo dobra. Sicer pa zelo veliko punc igra igrice za katere pri nas velja da so bolj fantovska stvar. Mislim da mi je za prvič šlo kar dobro in na tem mestu bi se z veseljem še kdaj preizkusila, saj je zanimiv občutek ko 19 ljudi posluša samo tvoje ukaze, vendar to zna biti zelo velik pritisk saj se vsi zanašajo nate. Ob 11h pa je bil čas za kosilo in prvič smo zagledali sonce na Finskem, saj je bilo do sedaj oblačno nebo. Takoj smo postali boljše volje in lažje nadaljvali delo. Danes smo v studiu tudi presneli materijal z kaset za naš film na računalnik, jutri pa bom sodelovala kot gost v oddaji o naši izmenjavi, ki jo režira Mira. Mislim, da bo kar zanimivo, saj bomo probali vse improvizirati!
Po šoli smo z Ketri in Samotom odšli malce pogledati po mestu in pokazala nama je nekaj zanimivih trgovin ter krajev za druženje ter malo povedala kako se zabavajo finci naših let. Finci so sicer zelo zadržani in malce sramežljivi po naravi, ampak ko jih malce bolje spoznaš vidiš, da so zelo prijazni in zaupljivi, zelo sem vesela, da nam brez težav pomagajo in se počutim kot ena izmed njih.
Malo prej pa sva z Samotom prišla iz savne, ki je bila zelo sproščujoč zaključek dneva.

P.S: Na žalost je bil danes v šoli zelo hiter tempo dela in nam ni uspelo narediti nobene fotografije...tako da upam, da jih kaj objavimo jutri!

To bo za nocoj vse, see ya later alligator!....to pa je naš pozdrav po končani oddaji ^^
Kristina

Ni komentarjev: