torek, 26. januar 2010

Montaža....mraZZzzz.....spet palačinke!

Hyvää iltaa !

Danes smo v šoli začeli montirati naš film, ugotovili smo da moramo posneti še nekaj kadrov a za zdaj nam kaže kar dobro! Andreja, Samo in jaz smo se ukvarjali z projektom, Brina pa je oblikovala naslovnico za CD. Ko smo odšli domov je bilo zunaj zelo zelo mrzlo in skoraj nisem čutila mojih prstov, to je bil eden hladnejših dni tu! Ker smo imeli veliko dela jaz in Samo nisva odšla na kosilo in sva bila na koncu pouka že zelo lačna, na srečo je Samo naredil svojega slavnega piščanca z zeleno papriko in rižem in bil je res dober. Nato je Andreja odšla malo počivati saj se ne počuti najbolje jaz sem urejala še neke stvari za šolo, Samo in Brina pa sta odšla v Lidl po nakupih ter oddala kartice.
Zdaj sta pr nas na obisku Senja ter Marjo, ki sta nam prinesli res lepa darila (na sliki spodaj) Obe sta se trudili brati v slovenščini saj sta našli neke list in bilo je slišati res smešno, skušali smo ju popravljati toda nista se zmenili za nas in izgovarjali po svoje-zanimivo za poslušat xD Kasneje bomo najbrž odigrali kakšno partijo remija ali pa se samo pogovarjali.


P.S: In Brina SPET peče palačinke, prou tut vohat jih nemorm več!!!


Miss ya.... <3>
Kristina






Ni komentarjev: