torek, 19. januar 2010

Zebe

Živjo!
Kot ponavadi smo ustali zelo zgodaj in nismo zamudili šole. V šoli nas je pričakal Juha in kaj kmalu smo začeli s snemanjem. Prvo rundo sem bila direktorica (bilo je kar težko, saj smo to počeli prvič in morali smo ukazovati v angleščini). Andreja je bila na 2. kameri. Imela je najpomembnejše delo, ker je posnela uvod, jedro in zaključek. Kristina je uravnavala white balance in zaslonko kamer. Samo pa je bil gost v studiu. Scenarij sem si zamislila jaz, ker sem bila direktorica. Prebrali so 3 novice v angleškem, slovenskem in finskem jeziku; vsak je govoril trikrat. Vsi so se odrezali zelo dobro, bila sem zelo zadovoljna. Drugo rundo sem pomagala v studiu, če me je kdo potreboval. Andreja je bila na 3. kameri. Kristina je uravnavala napise na zaslonu. Samo je bil gostitelj oddaje, ki jo je režirala finska sošolka Sara. Tretjo rundo sem bila na rekorderju in skrbela da se oddaja snema. Andreja je bila floor manager v studiu in prenašala podatke direktorja v studio. Kristina je uravnavala slike kamer, ki so se prikazale v etru. Samo je bil na 3. kameri. Jutri bomo z delom nadaljevali.
Priprave na snemanje vzamejo kar nekaj časa, da direktor vsem pojasni kaj želi. Po šoli smo šli v kitajsko restavracijo z naslednjimi sošolci: Sara, Auli, Senja, Maiju, Joona. Bilo je kot nekakšen McKitajc in s hrano nismo bili zadovoljni. V Sloveniji je boljša. Kasneje smo se s Senjo in Saro vrnili domov in posneli še en kader filma. Andreja, Kristina in Samo so odšli z Carlosom v Lidl. Jaz sem ostala doma s Senjo in Saro; jedle smo čips s kitajskimi palčkami in popile tono soka.

Pomoje gremo zdej spat.

Brina
(Pišem iz Andrejinega računa, ker je bila ravno prijavljena.)









1 komentar:

vjanez pravi ...

izgleda da (se) "ful" dogaja, a ne? Kar naprej...!