četrtek, 28. januar 2010

še zmeeer mrzz...

mooooiii...kako stee?? nas zelo zebee...
Danes smo šli v šolo ob devetih in takoj pričeli z delom. Kristina in Samo sta bila na predavanju, jaz in Andreja pa sva delali na našem projektu. Oblikovala sem naslovnico, ki mi je zelo všeč. Vmes smo šli na kosilo v šolsko jedilnico, da smo se malo odpočili od računalnikov. Gledat v ekran 8 ur je zelo težko.. Za Andrejo in Kristino pa je bilo kar več ur, ker sta ostali še po pouku. Jaz, Samo in profesor pa smo šli s sošolkami v šoping center, ker se je naša sošolka udeležila lepotnega tekmovanja. Kosili smo v Hesburgerju, ker enostavno nismo imeli časa za kaj drugega. Med čakanjem na njen casting sva s profesorjem malo povohala po trgovinah. Kasneje se nama je pridružil tudi Samo. Iz Sokosa (šoping centra) sem s Samotom in sošolko Saro odšla v lidl kupt še nekaj hrane za preostala dva dneva. Sara se je z nama vrnila domov in posneli smo še nekaj kadrov za film. Samo je hotel v savno, vendar je bila zaprta. Zdaj pa igrajo remi, jaz pa pišem blog. Ko končam bom šla pa spakirat. In mislim da sem končala zato kar grem..hehe.. se vidimo čez dva dni..papa

1 komentar:

vjanez pravi ...

še petek pa konec. upam, da ste dobili vaše certifikate in da ste spakjirali. Prof. Planinc bo poskrbel, da varno pridete domov. pa še vašega filmčka ne pozabite. lp
v. janež