torek, 19. april 2016

Predstavitev

ħej ħej!

Sem Mateo in obiskujem tretji letnik Srednje medijske in grafične šole v Ljubljani. Zanima me predvsem grafično oblikovanje in televizija. V prostem času se rad ukvarjam s športom in gledanjem televizije. Za prakso v tujini sem izvedel na proslavi ob koncu prvega letnika. Da bi se pa prijavil sem pa kar malce dvomil in razmišljal o tem ali bi ali ne bi. Na koncu sem se odločil, da se se prijavim ampak, ko sem videl koliko je potrebne papirologije in letanja na okoli po šoli, ter naprošanja učiteljev za priporočilo sem prvi rok za prijavo, kar spustil. Vendar sem potem, ko sem izvedel za drugi rok se z veseljem potrudil in prijavil na praktično izobraževanje v tujini, ki bo potekalo na Malti, majhni otoški državici, ki leži med Apeninskim polotokom in afriško celino.  Zelo sem vesel, da sem bil sprejet in bom imel to možnost, da še dodatno nadgradim svojo angleščino, ter pridobim delovne navade, ob enem pa se še spoznam z malteškim načinom življenja.

Lep pozdrav do takrat,
Mateo Markotič

Ni komentarjev: