nedelja, 24. april 2016

Prihod 24.4.2016, Malteški Vitezi

Naša dogodivščina se je začela ob 2.55 na glavni železniški postaji v Ljubljani, od koder smo se podali naprej proti letališču v sosedni Italiji. Ob 6.05 smo prispeli na letališče Treviso v Benetkah. Tam smo pozajtrkovali in se sprehodili po trgovinicah na letališču, ob 8.55 nsa je že čakalo letalo letalske družbe Ryanair in poleteli smo proti topli in sončni Malti. Pristali smo ob 11.00, na letališču so nas pričakali uslužbenci agencije Paragon, ki je organizator naše izmenjave na Malti. Od tam smo se naprej odpeljali proti našem apartmaju, ki je še čisto nov in zelo prostoren no zaradi tega odvečnega prostora smo dobili tudi sostanovalca iz Amsterdama, ki študira arhitekturo in je tudi na 10 tedenski izmenjavi. Po nastanitvi smo se skupaj z prof. Ivo Molek, ki je ob enem res fenomenalna vodička in oseba, ter poznavalka Malte odpravili na plažo v Saint Paul's Bay, kjer smo spili pijačo in pojedli kosilo. Skupaj z prof. Molek sva se odločila za tradicionalno malteško hrano in sva probala ocvrt riž in tradicionalno mesno-zelenjavno pito, ostali so jedli manj tradicionalno hrano. Potlej smo se malo sprehodili po Saint Paul's Bay-u. Nato smo se odpravili proti največjem malteškem mestu Valletti. Tam smo si ogledali glavne znamenitosti mesta, kot so katedrala St. John-a, obzidje palače, glavna promenada, predsedniška palača, državna knjižnica, trg Vallette... Utrujeni in polni novih doživetij smo se odločili, da se odpravimo v naše začasno domače mesto Mosto, ki je tudi zelo bogata z zgodovinskih znamenitostimi, med njimi je tudi cerkev Svete Marije Assuntske bolj znane, kot Kupola v Mosti.
To bo za danes vse pošiljamo vam tople pozdrave iz Malte od vaših malteških vitezov: