nedelja, 10. november 2019

Estonija 1. Dan

Pozdravljeni :)

Danes sem se zjutraj z Maxom in prof. Babičem dobila na Brniku, kjer smo se vkrcali na letalo za Frankfurt.

Leteli smo približno 1 uro in pol, potem pa se po približno 1 uri čakanja še vkrcali na letalo za Tallinn. Do Estonije smo leteli približno 2 uri in pol, pri tem pa smo morali še prestaviti uro, saj je v Estoniji čas premaknjen za eno uro naprej.

Na letališču smo kupili vozovnice za avtobus do Tartuja, vožnja do tja pa je trajala še dodatni 2 uri in pol. Ko smo prispeli na končno postajo, nas je tam pričakala Kristin. Midva pa sva šla s taksijem do najinega dijaškega doma, profesor pa je šel v svoj hotel. Preden sva razpakirala stvari, nama je Kristin pokazala še manjšo trgovinico v bližino doma, kjer sva si kupila nekaj malega za večerjo ter za zajtrk za naslednji dan.

Dan je bil kar naporen, bili smo 4 ure v zraku, potem še ves čas, preživet na letališčih, vožnja z avtobusom čez pol Estonije in na koncu še par minut taxija.

Soba nama je všeč, le kuhinja je bolj malo opremljena, ampak bova še videla, koliko si bova zares kuhala.

Prilagam še slikce z letala :)