torek, 3. november 2015

X. dan

Merħba!

Za nami je že deseti dan življenja na Malti. Za nekatere poseben dan, za nekatere sproščujoč dan, ki je v obeh pomenih besede minil hitro, prehitro.

Ajda je v današnjem delovnim dnem zelo zadovoljna, pravi namreč: "Večino delovnega dne sem sicer dokončevala z včerajšnjim urejanjem poročnih ponudb podjetja, v nadaljevanju pa se mi je zgodilo presenečenje. Podjetje je namreč doseglo prek 1500 "lajkov" na Facebooku, za kar sem morala dodati še zahvalno vizitko, ter jo danes oblikovati (to je ta, ki jo vidite spodaj). In prav zaradi tega manjšega uspeha podjetja sem dobila nagrado, zelooo zadovoljivo nagrado: prost dan. Za kar se je zagotovo splačalo delati in vse opraviti :) "


Luka in Anja pa sta imela povprečen delovni dan, ki ga opisujeta: "Kot še vsakič do sedaj, sva oblikovala design za neki podjetje, sicer v več verzijah do sedaj, a to ni bil prav velik zalogaj za naju. Zato sva po dostojno opravljenem delovniku odšla na izlet. Na vrsto je prišlo bivše glavno mesto Mdina, eno najstarejših mest na otoku, kar lahko opazite tudi po fotografijah. Tu sva kupila študentske vozovnice za ogled nekaj muzejev ter posameznih znamenitosti, za kar nama seveda ni žal."


Maša pa je kot popoldanska mela službo šele opoldne. "Bilo je kratko, a sladko. Imela sva nek Food Channel, na katerem sva morala ubeležiti dogajanje. Veliko manj stresno kot učerajšnji dan."

"Mati" Dolores pa je imela zopet sindrom: avtobus, pravi namreč: "Že skozi delovni čas so se mi dogajale nenavadne stvari: moje delovno mesto sta bila med drugim vse od klavnice svinjskega mesa do recikliranja odpadkov, kar je bilo zares prava pustolovščina. Najbolj nenavadno mi je bilo v predelovalnici mesa, kajti veidela sem celoten proces predelave. Da boste videli, kako pa sem morala biti oblečena znotraj pa sem priložila tudi fotografijo. Ko pa sem se vračala domov, sem očitno podzavestno šla na izlet. Peljala sem se sprva z nekim avtobusom do njegove končne postaje, kjer je zamenjal številko kar med prihodom potnikov, kar sploh nisem zasledila. A peljala sem se še kar nekaj postaj, ko sem dokončno ugotovila da to ni to. Presedla sem na nek drugi avtobus, se odpeljala v napačno smer, a sem kaj kmalu ugotovila. Nato sem šla do glavne postaje ob bolnišnici, tam na avtobus ter do doma. No ja, ker telefon za pomoč (GPS) ni več deloval, sem imela kar zanimiv izlet."


"Fotr" Nejc pa je imel kot edini dela prost dan. A ga je vseeno, kar dobro izkoristil, oz. napolnil z aktivnostmi, pravi namreč: "Dopoldne sem moral na agencijo Paragon Europe po kartice za avtobus, nato sem prišel domov ter Mašo, ki je delala šele popoldne, izkoristil za pomoč pri kuhi kosila, da nisva skuhala kar nekaj pa lahko opazite tudi na priloženi fotografiji. Po kosilu, ko sem doma ostal sam, pa sem odšel v glavno mesto, Valletto, da bi uredil kartice za avtobus, a sem bil le nekaj minut prepozen. Zato sem izkoristil prihod v mesto nakupil nekaj spominkov ter malce fotografiral naokoli. Poglejte si. "


Večina pa si jutrišnji dan želi vzeti malce po svoje. Nam bodo delodajalci ugodili?

Lepo Vas pozdravljamo v oddaljeno Slovenijo,
Ajda, Anja, Luka, Maša, Nejc in Dolores

1 komentar:

vjanez pravi ...

Upajmo, da bodo delodajalci radodarni... :)