petek, 13. november 2015

XX. dan

Merħba!

Za nami je že dvajseti dan. Petek trinajsti. Zadnji tedenski dan, sledi namreč le še vikend. Kako smo ga preživeli? Srečno ali nesrečno. Mislim da bo prvo kar bolj držalo. Presodite sami.

Kljub temu, da smo bili vsi doma, nismo odšli vsi skupaj na družinski izlet. Zjutraj, na zgodnjem zajtrku smo se namreč dogovorili, da gre vsak malce po svoje. Anja si je odšla ogledat vrtove, "fotr" Nejc je odšel na manjši otok Comino, vsi ostali pa smo šli na lokacijo, kjer sva bila s "fotrom" na medenih tednih.

Anja je po zaključku svojega artističnega izleta dejala: "Odšla sem v glavno mesto, v Valletto, ter si ogledovala številne vrtove, ki so brezplačno na voljo gledalcem, potem pa se tudi malce sprehodila čez samo mesto. Nato sem odšla v skatepart (izg. skejtpark) ter tam ustvarjala številne fotografije po svojem okusu, nekatere lahko vidite tudi v prilogi. Spoznala sem tudi nekaj Maltežanov, ki pa so zares zelooo prijazni. Ter moram reči, znajo "skejtat ( :) )." Dan sem si torej vzela malce za sebe. Ter za svoje likovno oz. artistično izražanje. Prav zato je zelooo delo. Čeprav sem se zato odpovedala skupinskemu kopanju."


"Fotr" Nejc pa je za razliko od Anje odšel na samostojno pustolovščino, ki jo opisuje: "Ker sem že bil na Blue Grottu, kamor se je večina naše velike družine odpravila danes sem se odločil dan preživeti malce bolj po "Robinsonsko". Odšel sem na manjši od dveh pomožnih otokov Malte, na otok Comino ter bil z njem navdušen. Ogledal sem si malce sam otok, raziskal delčke, ki bi zanimale ostale, nato pa našel Slovenca, ki mi je še sam predstavil nekaj posebnosti otoka. Pravzaprav mi je ta dogodivščina dela zelo dobro, saj svojih avanturističnih želja v teh treh tednih le nisem izpolnjeval. Ne toliko."

Spet drugo zgodbo pa je imel ostali del družine: Ajda, Anja, Luka, "mati" Dolores in "stara mama" Iva. Sprva so vsi razen "mati" in "stare mame" morali v podjetja iti urediti neke malenkosti, prav medtem pa sva midve prejeli obisk lastnika: "Preden je prišel se je vse počistilo v nulo, pospravilo, ko pa je prišel pa sva bili presenečeni. Ni pregledoval nilesar podrobno samo da sva popeljali po stanovanju mu je pomenilo ogromno. Njegovo najbolj zanimivo vprašanje je bilo: Ste kaj razbili? Ker seveda je mimogrede počil krožnik ter se razbila kakšna skodelica, smo mu za neke stvari povedali in ni delal niti najmanjšega problema. Prav zato sva lahko mirno odšli. Saj ne, odšli bi v vsakem primeru. "Šele po tej dogodivščini sva se odpravili na dogovorjeno lokacijo. In "stara" mama je tudi prvič na stiku s sindromom: avtobus. Ampak vse to smo prebrodili; nato pa se kopale, sončile, pogovarjale. Luka pa je sam malce sam odšel na krajši sprehod. Ter nas zapustil. A vseeno smo uživale in preživele predvsem ženski dan. In še hčerke so bolje spoznale "staro mamo", ki jim je malce opisovala življenjske izkušnje; ter jih tudi malce okarala, česa se morajo paziti."
Predstavljajte si skozi ogled nekaj priloženih fotografij, kje in kako smo preživeli(e) dan.


Sedaj pa že kujemo načrte za jutrišnji izlet, naš zadnji celoten dan na otoku. Že?!?

Lepo Vas pozdravljamo v oddaljeno Slovenijo,
Ajda, Anja, Iva, Luka, Maša, Nejc in Dolores

Ni komentarjev: