sobota, 21. januar 2017

Finska snežinka 7

21. 1. 2017

Prva sobota je mimo. Ogledale smo si dve stvari in se vrnile v apartma, ker kot smo spoznale se tema hito priklati čez naše nebo. Spala sem do 11-ih in se nato oblekla, pojedla in odšla z ostalimi na stolp. Vsopnina je bila 4,80 in vreme nam je bilo pisano za dober ogled. Videla sem skoraj cele Tampere, jezera, ki so bila zamrznjena in zabaviščni park, ki je bil žal zaprt. Naredila sem nekaj slik sončnega zahoda in pokrajine, ki je bila prečudovita. Naprej smo se odpravile v umetniški muzej kjer smo si ogledale razstavo Sare Hildenin. Bilo je kar zanimivo, čeprav nisem ljubitelj muzejev in razstav. Slike in predmeti so od daleč izgledali popolnoma drugačno kot od blizu. Dobile so drugačen pomen in izgled - zdaj se spomnim stavka moje stare mame: Pogled je lepši, če gledaš širše. Na koncu smo šle še v trgovino po večerjo in se odpravile domov.
Kot zanimivost imajo vse hiše tukaj lestve na strehi do dimnikov. Le zakaj, morda za Božička?
P.S. Slik iz muzeja nimam ker sem mislila, da se ne sme slikati :)






Ni komentarjev: