sobota, 28. januar 2017

Finska snežinka 14

28. 1. 2017

Drugi vikend je tukaj, spala sem zelo dolgo kar do devetih in potem sem se lotila sobotnega pospravljanja našega stanovanja. Najprej sem se lotila kuhinje, tu sem pospravila celo korito in oprala vse pulte kar jih imamo. Ker imamo polno stvari, ki ležijo na njih sem hrano in začimbe od prejšnjih stanovalcev pospravila na eno polico višje, da sem lahko na spodnjo polico omare zložila naše stvari. Naš prt je bil zelo umazan, zato sem ga peljala v kopalnico na uro namakanja v vroči vodi v lijaku. Medtem ko se je močil in užival v kopanju sem zložila vsa oprana oblačila in jih dala po kupčkih. Potem sem posesala našo veliko/majhno kuhinjo :). Ko umakneš stole in mize postane res velika in prostorna a kaj, ko tako ne more ostati. Ker sem z atijem kar nekaj časa govorila se je imel prt namočiti. Ko sem ga vzela iz lijaka je bila voda, ki je ostala notri čisto rumena. Ker je bil prt tako zelo velik ga nisem mogla oprati v lijaku zato sem ga oprala kar pod tušem, kjer je bilo dovolj prostora. Nadaljevala sem s sesanjem hodnika in kuhanjem zasluženega kosila. Za kosilo je ostala še juha iz včerajšnje večerje, za dodatek pa sem naredila še makaronovo solato z ribami. Po kosilu sem šla ven in posnela nekaj fotografij kar s telefonom, ker sem fotoaparat pozabila vzeti. Ko sem prišla nazaj je sonce že počasi zahajalo tako, da sem imela čas napisati ta blog, vmes pa so ostale malo zadremale.
Načrta za jutri še nimamo zato ne vem kaj bo sledilo, upam pa, da gremo pogledat drsališča in hokejska igrišča, ker se počasi že topijo zaradi temperatur.






Ni komentarjev: