četrtek, 19. januar 2017

Finska snežinka 5


19. 1. 2017

Bližamo se koncu prvega tedna na Finskem. Danes sem režirala 6 minutni pogovor in res je bilo fantastično, poleg tega je bilo tudi težko, saj si moral slediti pogovoru, času in zraven dajati še ukaze. Najprej je bilo potrebno napisati časovnico (timeline) koliko časa bo trajal prvi del pogovora in koliko doge so reklame ter dolžina drugega dela pogovora. Za pomočnico, ki mi je govorila koliko sekund je še do kakšnega dela sem imela Nežo. Naslednje mesto je bilo mesto tekst operaterja, ki na začetku pogovora čez sliko prilepi imena govorcev. Za to nalogo sem se znašla v vlogi vstavljalca insertov - reklam in špic. To ni bilo tako teško, saj smo imeli le uvodno in končno špico ter vmesno reklamo. Zatem sem kontrolirala zvok. Vsi mikrofoni so morali biti preverjeni ter pritrjeni in pripravljeni za oddajo. Tako sem na koncu dneva sedela še pred kamero in se pogovarjala o športu.
Jutri dobimo paket in obiske v studiu.

Ni komentarjev: