četrtek, 26. januar 2017

Finska snežinka 12

26. 1. 2017

Nov dan, nove izkušnje. Danes je bil zadnji dan z dijaki iz novinarske šole. Vajo, ki smo jo zaceli včeraj smo danes odlično posneli. Režiser je bil Mickael, ki je danes tudi celoten dan režiral. Jaz sem bila večino casa za kamero in snemala sem enega izmed voditeljev. Tokrat moja kamera ni bila statična in sem lahko premikala kadre, vendar samo, ko je to odobril režiser. Zjutraj smo morali pripraviti in popraviti luči za tretjega govorca, ki sta ga voditelja intervjujala. Potrebovali smo tudi eno dodatno kamero za izven studia, kjer se je odvijal še en intervju. Ker finščine še zdaj ne znamo je bilo kazanje kamer po zaporedju res težko a, ko smo se naučili šteti do 6 ni bilo vec yako težko.
Nasega učenja o multikamera programu je konec, naslednji teden pa sledi ucenje o zvoku in svetlobi.


1 komentar:

Unknown pravi ...

Prav Finsko nas je zasnežilo : )