sreda, 9. november 2016

11. poglavje, GREMOE PO SVOJE

(Ana)

Danes se je dan začel tako kot ostali, zato nebom spet pisala istega :). Zjutraj je bilo vremo kar muhasto, a po 15 minutnem dežju je hitro posijalo sonce. Moja mentorica Nicola mi je razložila, da tako nekako izgleda Maltežanska zima.

Danes sem obdelovala slike izdelkov božičnega izbora znamke M&S, saj potrebujejo za spletno promocijo fotografije. V ponedeljek sem se zato odpravila v tako imenovan Marks&Spencer Cafe, kjer sem poslikala 90 izdelkov božične izbire. Te fotografije sem nato popravila (odstranila lesk luči, zmečkanost embalaže, barvne korekcije...), ter jim dodala ozadje po njihovih vodilih.

To mi je vzelo že kar dva dni neprestanega dela. Obdelala sem vseh 90 fotografij, ozadje pa sem zaenkrat uspela dodati 55 slikam. Ker so v podjetju zadovoljni z mojim delom, me veliko hvalijo. To mi da dodaten zagon za delo, daje pa mi tudi nekako potrditev da je moje znanje na pravi poti.

Tako nekako izgleda končni izdelek.
Z delom končam ob 4h popoldne. Ko sem prišla domov, me je že čakalo toplo kosilo, ki smo ga jaz, Špela in Nika skupaj pojedle.

Po krajšem počitku smo se odločile, da odidemo na večerni sprehod po mestu St. Julian. To mesto je znano po nočnem življenju, ki pa med tednom ni bilo preveč izrazito, se pa precej razlikuje od naše okolice, kjer stanujemo. Mesto mi je bilo zelo všeč saj me že bolj spominja na Slovenske kraje. Valletta in ostala mesta so sicer precej enolična in vse stavbe so enake barve, bež.

Domov smo se vrnile okoli enajstih, zdaj pa se odpravljamo spat tako me, kot pa tudi fanta.

Za danes bo to vse in se slišimo jutri! :)

Najboljših 5 Maltežanov! :D

Ni komentarjev: