četrtek, 3. november 2016

5. poglavje - Maltežani v Valletti

Zjutraj smo vstali bolj pozno zato nismo v miru utegnili pojesti zajtrka. Najprej se je odpravil Luka, potem pa jaz, Špela, Nika in Ana. Delo sem končal prej kot drugi saj sem hitro opravil naloge v photoshopu s katerim se ukvarja podjetje v katerem delam (Billboard Advertising ltd.) ko pripravlja za tisk. Po končanem delu, sem se odpravil v Valleto, kjer je na vsakem vogalu fast food, kamor sem šel jest. Valletta je glavno mesto Malte veliko turistov in znamenitosti. Tako sem obhodil celo mesto in zaradi zanimanja na pogled čez zaliv odpravil še v Sliemo. Med hojo sem zašel v neko industrijsko cono, vendar sem se rešil  z avtobusom, iz katerega sem prepoten izstopil v Sliemi. Iz tega mesta se najlepše vidi znamenita kupula in cerkev Vallete.

Za nazaj sem naletel na gužvo in prišel zadnji domov. Čeprav sem bil  v Valletti popoldan sem vseeno šel na izlet z Špelo, Ano in Niko, saj nisem hotel ostati v apartmaju  sam z Lukom v apartmaju, ker je zelo asocialen. V Valleti smo se sprehodili čez glavno ulico in kupili spominke in kartice in nato z zadnjim avtobusom v postelje.
  
                                     
                                         Pogled na Sliemo iz Vallette.

          
              
  
        *
     Pogled na Valletto iz Slieme.
    
    
                                      
                                           Sliema v Mraku.

Ni komentarjev: