sobota, 27. februar 2016

Dan 16, 17 Švedska

V ponedeljek smo se zbudili dobre volje saj je bilo nov delavni teden pred nami vendar le malo žalostno saj je to bil zadeni teden. Čas je za nas tako hitro minil vendar smo se odločili da bo bomo probali uživati do maksimuma. Danes sem moral oddati svoje tri pečice da jih pogleda in pove če so narejeni pravilno.



Med tem ko sata Matija O. in Bor montirala muzej katerega sta snemala v prejšnjih dve dni. Ko smo končali pozno uro smo se odločili da bomo odšli na sproščajoč sprehod po mestu z našimi Švedskimi prijatelji. Zvečer smo vsi utrujeni še malo montirali video nato se odpravili spat.


V torek smo se vsi veseli odpravili v šolo peš saj je bil zelo lep dan za sprehod in naša dva fotografa sta veliko slikala. Ko smo prispeli v šolo sem sem ugotovil da sem pozabil polnilec in sem se moral odpraviti nazaj saj brez polnilec nisem moral delale brez njega.



Ko sem prispel nazaj smo imel veliko družbe saj so Šved je tisti dan končali zelo zgodaj. Zato smo se malo zabavali in igrali Borov novo igrico Project cars in se imeli izjemno imeli smo možnost da še bolj navežemo še več stikov in spoznamo še več Švedske kulture. Zvečer smo se odločili da bomo ponovno šli peš saj je Karlstad zelo lep ponoči. Odpravili smo se spat dobre volje saj smo komaj čakali naslednji dan ker bomo odšli gledati hokej z našimi prijatelji iz švedske

MBM peace out!