ponedeljek, 8. februar 2016

Day 1- First 21 Hours in Sweden

Naš avantura se je začel na Brniku kjer smo se zbrali 6:30 in skupaj z profesorjem Babičem sedli  na letalo do Münchna leteli smo z majhnim letalom od Adrije s katerim smo leteli okoli eno uro. Bili smo zelo veseli, da smo končno lahko odleteli saj smo vsi komaj čakali da pridemo na Švedsko. Kar nismo vedeli je bilo da bo to naše potovanje trajalo trinajst ur.

Ko smo prispeli v München smo bili presenečeni nad gromozanskim letališčem katerega smo imeli čas da ga malo preiščemo in si privoščimo kavo ki je bila celo zastonj .

Naslednji let je bil veliko večji in tudi bol. Lufthansa je zelo lepo poskrbela za nas saj je vsak dobil svoj sendvič in nekaj za pit. Ko smo prispel na Švedsko smo hitro odšli na vlak s katerim smo se vozili 20 min.

Ko smo prispeli na centralno postajo v Stockholm smo hoteli iti na vlak katerega smo si zamislil, vendar ko smo prišli do prodajalca vozovnic nam je povedal da na žalost ne moremo na ta vlak saj je poln. Zato smo morali počakati na naslednjega ki je bil šele čez dve uri.

Vzeli smo si čas da gremo skupaj nekaj v miru pojest in nato si malo pogledali Stockholm. Ko smo dočakali vlak smo se vkrcali na vlak in se peljali še tri ure do Karlstada. Na vlaku smo imeli elektriko in WI-FI tako da smo lahko bili lahko na računalnikih in zato so te tri ure hitro minile. Ko smo prispeli nas je profesor Tobyas veselo pričakal in najprej zapeljal profesorja Babiča do njegovega hotela nato pa še nas do našega hostla.

Ko smo prispeli v naš hostel je bil videti zelo lep in urejen saj to je bila to bivša vojašnica. Naša soba zgleda zelo zanimivo saj imamo velik vgradni sef v velikosti sobe. Hitro smo se namestili in se pripravili za spanje saj smo bili zelo utrujeni od vsega potovanja in ker smo vedeli, da moramo vstati ob 7:00 zjutraj naslednji dan. Upamo da se bomo imeli odlično in da bomo delali zabavne stvari tako da se javljamo iz švedske.

MBM out peace.

Bi radi videli več o našem neverjetnem potovanju? Poglejte si video odspodaj kjer boste videli vse kar se nam je zgodilo tisti dan.
(Video vjetno še ne dela, ker imamo probleme z avorskimi pravicami glede glasbe uporabljene)