petek, 5. februar 2016

Predstavitev

Sem Matija Ternovec in hodim v 3. letnik Srednje medijske in grafične šole Ljubljana. Zelo me zanima animacija, fotografija in snemanje. Na prvo mesto, torej, bi dal animacijo. Izmed tehnik animacij imam najraje računalniško animacijo v 3D tehniki. Postaja mi vedno bolj všeč in se jo sedaj že nekaj časa učim sam. Želim si, da bi lahko nadgradil svoje  znanje na tem področju, saj ko odrasem,  bi rad delal v kakšni firmi kot je Blizzard ali pa kakšnem animacijskem studiu.

Ko sem zvedel, da sem izbran za delovno prakso na Švedskem, in da bom delal v animacijskem studiu, sem postal še bolj navdušen. Komaj čakam spoznavanja Skandinavije, ker zelo rad potujem. S starši sem videl že veliko Evrope, vendar tako visoko na severu še nikoli nisem bil. Je pa že od malega moja velika želja potovati na sever Evrope.


Komaj čakam nedelje, da se tritedenska avantura prične in začnem novo pustolovščino. To bo res zanimivo, saj bomo trije fantje na severu tako rekoč sami. Poskrbeti bomo morali za hrano in svojo čisto obleko J. Upam, da se bom naučil veliko novih stvari, in da bom lahko raziskal saj majhen košček Švedske.  

Ni komentarjev: