sobota, 13. februar 2016

Day 3 ŠVEDSKA

Tretji dan na Švedskem smo se odločili, da bomo odšli peš do šole, saj smo se prejšnji večer vrnili skupaj s našimi švedskimi prijatelji. Kot pa smo naslednje jutro ugotovili, smo si v temi bolj slabo zapomnili pot. Tako smo naredil napačen ovinek in se izgubili. Iskati smo morali pravo pot, ker pa imamo dva fotografa, smo rabili še dlje do šole. V vsaki ulici smo se morali ustaviti, da sta jo lahko fotografirala. Na iskanju naše prave poti smo naleteli na glavno bazo relija, ki bo v teh dneh. Tam smo videli dva zelo zanimiva avta. Prosili smo delavko da nam da navodila, kako priti do naše šole. Ko smo končno prispeli v šolo smo vsak začeli delati na svojem projektu, saj imamo veliko dela. 


Danes sem se srečal z delodajalcem in on mi je razložil na čem moram delati. Začel sem na svojem prvem projektu - ustvarjanju igrice. Nalogo imam, da naredim tovarniško pečico na tri različne načine. Ko je moj delo dajalce odšel, smo šli skupaj z Tobyasem pogledati muzej, katerega bosta Matija O. in Bor morala fotografirati. Dobila sta že nekaj idej kako bosta postavila svoje kadre. Jaz sem začel s skiciranjem svoje tovarniške pečice na tablico za risanje. Posodila mi jo je šola. Ko sta se vrnila nazaj v našo pisarno, smo nadaljevali z montiranjem, modeliranjem in urejanjem fotografij. 



Delali smo do sedmih. Nato smo odšli proti domu. Odločili smo se, da bomo odšli peš, saj je bilo zelo lepo fotografirat ponoči, ker se je zelo lepo videlo. Na poti domov smo se še vstavili v trgovini, da bomo imel kaj za večerjo. Spati smo odšli zelo pozno, ker smo še doma delali naprej na montiranju italijanskih predstavitev. Pred spanjem smo naleteli še na težavo –imeli smo probleme z renderiranjem . Tako smo odšli zelo pozno spat, vendar komaj čakali naslednji dan saj bom jaz nadaljeval z modeliranjem Bor in Matija O. pa bosta šla dokumentirat zelo zanimiv muzej. Zapisal Matija T.

Ni komentarjev: