torek, 9. februar 2016

Predstavitev

Hej Hoj!

Moje ime je Zala, obiskujem tretji letnik Srednje medijske in grafične pole v Ljubljani. Zanima me predvsem grafično oblikovanje in animacija, všeč pa mi je tudi televizija. V prostem času se rada ukvarjam s športom in rišem. Za prakso v tujini sem izvedela proti koncu prvega letnika in že takrat razmišljala, da bi se je rada udeležila. Takoj, ko sem imala možnost, sem se prijavila in na srečo bila izbrana.
Prakse v tujini se zelo veselim, saj v tem vidim priložnost o nadgradnji znanja s področja medijev, izpopolnjevanji angleškega jezika, spoznavanju novih ljudi ter njihove kulture. Ta pot bo zame se posebej vznemirljiva, saj bom prvič potovala z letalom.
Upam, da se bove s prijateljico lepo imeli. Vabim vas, da najino bivanje, prakso in vse ostale dogodivščine v mrzli Estonji spremljate na najinem blogu.

Do takrat lepo pozdravljeni!

Zala Zalar

Ni komentarjev: